Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Muş

Valilikler

Türkiye Cumhuriyeti Bulanık Kaymakamlığı
Türkiye Cumhuriyeti Bulanık Kaymakamlığı
Türkiye Cumhuriyeti Bulanık Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Tarihçe Mevzuat Kaymakam Kurumsal Kimlik İlçe Protokol Listesi Kaymakamlık Birimleri Görev Yapmış Kaymakamlar Kaymakamlık İmza Yetkileri Yönergesi
  • BULANIK
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Kolluk Personeli İhbar Şikayet Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular İhale İlanları Nöbetçi Eczaneler Basın Açıklamaları
  • İLETİŞİM
°C
9
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Tarihçe
    • Mevzuat
    • Kaymakam
    • Kurumsal Kimlik
    • İlçe Protokol Listesi
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İlçe Bilgi İşlem Şefliği
      • Sivil Toplumla İlişkiler Bürosu Şefliği
      • İlçe Hukuk İşleri Şefliği
      • İdare ve Denetim Şefliği
    • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • Kaymakamlık İmza Yetkileri Yönergesi
  • BULANIK
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Kolluk Personeli İhbar Şikayet
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı
      • Köylere Hizmet Götürme Birliği
      • İlçe Nüfus Müdürlüğü
      • İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • İhale İlanları
    • Nöbetçi Eczaneler
    • Basın Açıklamaları
  • İLETİŞİM
HİZMETLERİMİZ
  • Kolluk Personeli İhbar Şikayet
  • Hizmet Birimleri
    • İlçe Jandarma Komutanlığı
    • İlçe Emniyet Müdürlüğü
    • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
    • İlçe Sağlık Müdürlüğü
    • İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
    • İlçe Tapu Müdürlüğü
    • İlçe Mal Müdürlüğü
    • İlçe Müftülüğü
    • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı
    • Köylere Hizmet Götürme Birliği
    • İlçe Nüfus Müdürlüğü
    • İlçe Özel İdare Müdürlüğü
  • Kamu Hizmet Standartları

İlçe Tapu Müdürlüğü

 

BULANIK İLÇE TAPU MÜDÜRLÜĞÜ

 

  Tapu Müdürlüğü Görev Tanımı   :

Müdürlüğümüz, 10/12/2010 tarih ve 27781 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe giren, 6083 sayılı Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü Teşkilat ve Görevleri Hakkında Kanun’a göre, Tapu Müdürlüğümüz İlçemiz sorumluluk bölgesindeki taşınmaz mallarla ilgili akit veya istemlerle her türlü tescil işlerinin yapılmasını, Hazinenin sorumluluğu altındaki tapu sicillerinin düzenli bir biçimde tutulmasını, siciller üzerinde değişikliklerin takibini, denetlenmesini, sicil ve belgelerin korunması ve bununla ilgili hizmetleri mevzuat çerçevesinde yürütmekle görevlendirilmiştir. 

Görevleri :                                               

2012/2 sayılı “Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü Taşra Teşkilatı yetki görev ve sorumlulukları hakkındaki genelge” nin 19. maddesinde Tapu Müdürlüklerinin görevleri:

  1. Yetki ve yetkilendirildiği alanlarda, mevzuat çerçevesinde taşınmaz mallara ait akitli ve akitsiz her türlü tecil, düzeltme, terkin işlemlerini yapmak.
  2. Mevzuata aykırı istemleri, Türk Medeni Kanun ve Tapu Sicil Tüzüğünün ilgili maddeleri gereğince ret etmek, bu karara karşı ilgilisini bölge müdürlüğüne itirazı halinde gerekli evrakları 7 gün içerisinde bölge müdürlüğüne göndermek,
  3. Cevaplı teftiş raporları hakkında müdürlük görüşünü belirttikten sonra, raporu bölge müdürlüğüne göndermek, raporlarla ilgili verilecek talimatları geciktirmeden yerine getirmek,     
  4. Yetki alanlarındaki taşınmaz mallara ait tecil bildirimi düzenlenmesini gerektiren işlemlere ilişkin talepleri, hak sahibi veya yetkili vekilinden geldiğinin tespiti halinde, işlemin mahiyetine göre Kadastro Müdürlüğüne veya LİHKAP’a iletmek,
  5. Yetki alanlarındaki taşınmaz mallara ait ana ve yardımcı siciller ile diğer ilgili defter, dosya ve belgeleri mevzuata uygun olarak düzenlemek, arşivlemek ve emniyetini sağlamak,
  6. Yetki alanlarında yapılan Kadastro veya yenileme sonucunda düzenlenen ana ve yardımcı siciller ile diğer ilgili defter, dosya ve belgeleri devir ve teslim çizelgesi karşılığında devir almalı,
  7. Yetki alanlarına yeniden katılan veya yetki alanlarından çıkartılan taşınmaz mallara ait ana ve yardımcı siciller ile diğer ilgili defter, dosta ve belgelerin asıllarını veya onaylı örneklerini devir-teslim çizelgesi karşılığında gerekirse komisyon marifetiyle devir almak veya devir etmek,
  8. Müdürlükte her ay yapılan işlem sonucu düzenleme Tapu senedi, İpotek belgesi, İpotek terkin cetvelleri ile Kadastro Mahkemesi ve komisyon kararları tescil listelerini ilgili yerlere düzenli olarak gönderilmesini sağlamak,
  9. Görevine giren konularda Kadastro Müdürlükleri ve diğer kamu kurum ve kuruluşları ile Mahkemeler, Kamu Kurum ve Kuruluşları ile ilgisini kanıtlayan gerçek ve tüzel kişilerce istenilen bilgi ve belge örneklerini mevzuata uygun olarak süresinde vermek veya göndermek,
  10. Akit ve tescile ilişkin her türlü yazışmaları resen yapmak,
  11. Müdürlüğün personel, araç, gereç ve malzeme ihtiyaçlarını belirlenen süreler içinde bölge müdürlüğüne, ödenek ihtiyaçlarını Genel Müdürlüğe bildirmek,
  12. Müdürlüğün personel, mali ve idari hizmetlerini aksamadan yürütülmesini sağlamak,
  13. Yetki alanı dışında bulunan taşınmazlarla ilgili Tapu işlemlerini gerçekleştirmek için karşılıklı yetki almak vermek,
  14. Belirli formlarla gelen ve Bilgisayar manyetik ortamına aktarılması gereken bilgilerin giriş ve kontrol işlemini gerçekleştirmek, verilerden elde edilen bilginin doğruluğunu izlemek  veri girişlerindeki hataları müdürün bilgisi dahilinde düzeltmek,
  15. Mevzuatın ön gördüğü ve Genel Müdürlük, Bölge Müdürlüğü veya mülki amirce verilen benzeri işleri yapmak, iş birliği yaparak hizmeti aksamadan yürütülmesini sağlamak

 

 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • Mevzuat Bilgi Sistemi
  • UYAP Bilişim Sistemi
  • Açık Kapı
  • Bilgi Edinme
Zafer Mah. Selahattin Eyyubi Caddesi No:67 Hükümet Konağı Bulanık / Muş
Tel: 0436 311 20 05 Fax: 0436 311 20 02
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız