Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından işletilen www.icisleri.gov.tr web sitesini ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde, çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. (ASP.NET_SessionId)

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresini ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun “ilgili kişinin haklarını düzenleyen” 11. maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Başvuru Formunu’nu Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Muş

Valilikler

Türkiye Cumhuriyeti Bulanık Kaymakamlığı
Türkiye Cumhuriyeti Bulanık Kaymakamlığı
Türkiye Cumhuriyeti Bulanık Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Tarihçe Mevzuat Kaymakam Kurumsal Kimlik İlçe Protokol Listesi Kaymakamlık Birimleri Görev Yapmış Kaymakamlar Kaymakamlık İmza Yetkileri Yönergesi
  • BULANIK
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Kolluk Personeli İhbar Şikayet Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular İhale İlanları Nöbetçi Eczaneler Basın Açıklamaları
  • İLETİŞİM
°C
31
Mart2023
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Tarihçe
    • Mevzuat
    • Kaymakam
    • Kurumsal Kimlik
    • İlçe Protokol Listesi
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İlçe Bilgi İşlem Şefliği
      • Sivil Toplumla İlişkiler Bürosu Şefliği
      • İlçe Hukuk İşleri Şefliği
      • İdare ve Denetim Şefliği
    • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • Kaymakamlık İmza Yetkileri Yönergesi
  • BULANIK
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Kolluk Personeli İhbar Şikayet
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı
      • Köylere Hizmet Götürme Birliği
      • İlçe Nüfus Müdürlüğü
      • İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • İhale İlanları
    • Nöbetçi Eczaneler
    • Basın Açıklamaları
  • İLETİŞİM
HİZMETLERİMİZ
  • Kolluk Personeli İhbar Şikayet
  • Hizmet Birimleri
    • İlçe Jandarma Komutanlığı
    • İlçe Emniyet Müdürlüğü
    • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
    • İlçe Sağlık Müdürlüğü
    • İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
    • İlçe Tapu Müdürlüğü
    • İlçe Mal Müdürlüğü
    • İlçe Müftülüğü
    • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı
    • Köylere Hizmet Götürme Birliği
    • İlçe Nüfus Müdürlüğü
    • İlçe Özel İdare Müdürlüğü
  • Kamu Hizmet Standartları

İlçe Müftülüğü

T.C DİYANET İŞLERİ BAŞKANLIĞI

BULANIK İLÇE MÜFTÜLÜĞÜ HİZMETLERİ

 

SIRA NO

HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)

1

Dini Soruların Cevaplandırılması

Sözlü, yazılı ve elektronik olarak yapılmaktadır.

Not: Sözlü sorular anında cevaplandırılır.

15 gün

2

Dini Eserlerin İncelenmesi

Yazı ekinde basılı ve görsel yayını yapılacak eserin metni.

3 ay

3

İhtida İşlemleri

Dilekçe, (4) adet fotoğraf, yabancı uyruklu ise pasaport Örneği.

1 saat

4

Aile İrşat Rehberlik Bürosu

Sözlü, yazılı ve Elektronik olarak yapılmaktadır.

Not: Telefonla sorulanlar ile yüz yüze görüşme talepleri anında karşılanır.

5 gün

5

Vekalet Yoluyla Kurban Kesimi

Vekalet yoluyla kurban kestirmek isteyen vatandaşlarımız Başkanlığımızca belirlenen ücreti banka hesabına yatırıp banka dekontunu Müftülüklere ulaştırarak Kurbanlarını kestirebileceklerdir.

30 dakika

6

Cami Devirleri

1- Dilekçe

2- Caminin isim tutanağı

3- Cami devir tutanağı

2 gün

7

Cami Dersleri

Dilekçe
Not: Haftada en az iki saat ders

1 saat

8

Dernek, Vakıf, Kurum ve Kuruluşlardan Vaaz ve Mevlit için Camilerin Kullanım İzni

Dilekçe

2 gün

9

Tarihi Camilerde Film, Fotoğraf Çekim İzni

Dilekçe

5 gün

10

Ulusal TV.lerin tarihi camilerde Mevlit programlarını çekim izni.

Dilekçe

15 gün

11

Güneşin doğuşu ve batış vakti öğrenme talepleri

Dilekçe

7 gün

12

Cezaevi Din Hizmetleri

Cumhuriyet Başsavcılığının Talebi, Mülki İdare Amirinin Oluru ile görevlendirme yapılır.

7 gün

13

SHÇEK Bağlı kuruluşlarda

Din Hizmeti

İl Sosyal Hizmetler Müdürlüğünden mutabakat, Mülki Amirin oluru ile görevlendirme yapılır.

7 gün

14

Kur'an Kurslarına Öğrenci Kayıt İşlemleri

a) Form dilekçe

b) (2 adet) vesikalık fotoğraf,

10 dakika

15

Yaz Kur'an Kurslarına Öğrenci Kayıt İşlemleri

Form dilekçe

10 dakika

16

Kur'an Kursu Açılışı

1- Kurs binasına ait tahsis belgesi,

2- Bina tanıtma formu,

3- Milli Eğitim Müdürlüğü raporu,

4- Sağlık Müdürlüğü raporu,

1 ay

17

Hafızlık Tespit Sınavları (Yılda bir defa) Bölge merkezi İl Müftülüklerinde yapılır.

a) Hafızlık tespit sınavı müracaat dilekçesi

b) 3 adet fotoğraf

1 hafta

18

Hafızlık Tespit Sınavları

Başkanlık merkezinde; ocak, nisan, temmuz ve ekim aylarının ilk Salı günleri yapılır.

a) Hafızlık tespit sınavı müracaat dilekçesi

b) (3 adet) fotoğraf

1 gün

19

Camilerde Kur'an Öğretimi Kurslarına Kayıt İşlemleri

Form dilekçe

10 dakika

20

Hac Ön Kayıt İşlemleri

1- Form dilekçe,

2- Nüfus cüzdanı fotokopisi,

3- Ön kayıt ücretinin bankaya yatırıldığına dair para dekontu.

30dakika

21

Hac Kesin Kayıt İşlemleri

1- Form dilekçe,

2- Hac ücretinin tamamının veya taksit miktarının bankaya yatırıldığına dair para dekontu,

3- 4x6 ebadında arka fon rengi beyaz olan (4 adet) vesikalık fotoğraf,

4- Pasaport.

30dakika

22

Umre kayıt İşlemleri

1- Katılacağı tur tarihi itibariyle geçerlilik süresi en az (1) yıl olan pasaport,

2- Nüfus cüzdanı fotokopisi,

3- 4x6 ebadında arka fon rengi beyaz olan (3 adet) vesikalık fotoğraf,

4- Umre seyahat ücretinin bankaya yatırıldığına dair para dekontu,

5- Aşı kartı,

6- Umreye yalnız gidecek 45 yaşından küçük bayanlar ile 18 yaşından küçük erkekler için,noterden alınacak muvafakatname ile taahhütname,

7- 45 yaşından küçük bayanlardan eşleriyle birlikte gidecek olanların evlenme cüzdanı fotokopisi, yanında eşi olmayıp birinci derece erkek akrabası ile gidecek olanlardan ise akrabalık belgesi.

30dakika

23

Cami İnşaatı Başlarken Yapılacak İşlemler

1- Dilekçe,

2- Tapu,

3- İmar izin belgesi,

4- Zemin etüt raporu ve proje

20 gün

24

Cami Derneklerinin İl Dışı Yardım İstekleri için İstenen Belgeler

1- Dilekçe,

2- İl Dernekler Müdürlüğü İzin Belgesi,

3- Yetki Belgesi

4- Kaymakamlık Üst Yazısı,

5- İbanlı Banka Hesap numarası

20 gün

25

Cami Yapımı

1- Dilekçe

2- Tasdikli Proje

3- Şahıs ile Mal sahibinin Noterden Tasdikli Taahhütname.

4- Tapu fotokopisi.

5- Arsanın Belediyesi İmar Planında Cami Yeri Olarak Tahsisine Dair Belge.

15 gün

26

Cami Derneklerinden Gelen Yardım Talepleri

1- Keşif Özeti.

2- İnşaat Fotoğrafı.

3- Tapu/Tahsis Belgesi

4- Teşekkülün Hukukî Statüsünü gösteren belge.

5- Teşekkülün faaliyette olduğuna dair belge.

6- İnşaat Ruhsatı veya Onarım Belgesi.

30 gün

27

Cami ve Kur'an Kursu Yaptırma ve Yaşatma Dernekleri Yardım Toplama Müracaat İşlemleri.

1.Keşif Özeti.

2.Tapu veya Ruhsat fotokopisi

3.İnşaatın en az iki adet fotoğrafı

4.Valilikten (İl Dernekler Müdürlüğü) alınan yardım toplama izin belgesi

5.Köylerde yapılacak cami için Tapu yok ise Köy Muhtarlığı'nın Karar Defteri fotokopisi.

6. İbanlı Banka Hesap numarası.

7.İnşaatın bağlı bulunduğu Müftülüğe hitaben yazılmış yardım talep dilekçesi.

30 gün

28

Gerçek veya Tüzel Kişilerce (Cami ve Kur'an Kursu Yaptırma Yaşatma Dernekleri vb.) cami yaptırma başvuru işlemleri

1- Cami yeri imar planında ibadet alanı olarak ayrılmış olmalıdır.

2- Cami yapılacak alan 2500 m² den küçük olmamalıdır.

3- Camii yapacak şahıs veya tüzel kişiler dilekçe ile müracaat edeceklerdir.

4- Cami yapılacak yerin Tapusu olacaktır.

5- Cami derneği tarafından cami yapılacaksa; Cami yapılacağına dair alınan kararın fotokopisi getirilecektir.

6- Köylerde yapılacak cami için Köy Muhtarlığı Karar Alacak ve . Kararın fotokopisi getirilecektir.

7- İl ve İlçelerde yapılacak camiler için Müftülükçe Valilik ve Kaymakamlık onayı alınacaktır.

30 gün

29

Açıktan Atama

a) T.C. Kimlik Numarası beyanı,

b) Diploma veya mezuniyet belgesinin aslı veya kurumca onaylanmış sureti,

c) KPSS sonuç belgesinin aslı veya kurumca tasdikli sureti,

d) Başkanlıkça verilmiş olan hafızlık belgesinin aslı veya kurumca onaylanmış sureti,

e) Sabıka kaydı olmadığına dair yazılı beyanı,

f) Erkek adayların askerlikle ilişiği olmadığına dair yazılı beyanı,

g) Sağlıkla ilgili olarak görevini devamlı yapmaya engel bir durum olmadığına dair yazılı beyanı,

h) Stajyer vaizlik, stajyer Kur-an kursu öğreticiliği, imam-hatiplik ve müezzin-kayyımlık yeterlik belgesinin olduğuna dair yazılı beyanı,

ı) Son bir yıl içinde çekilmiş altı adet vesikalık fotoğraf. Bu belgelerin aslı ibraz edilmek kaydıyla suretleri Başkanlık, müftülükler veya eğitim merkezi müdürlüklerince tasdik edilebilir.Öğrenimini yabancı ülkelerde yapmış olanların denklik belgesiyle

i) Mal Beyannamesi.

3 ay

30

Mal beyanı

a) Son rakamı (0 ) ve (5 ) ile biten yıllarda istenecek mal beyanı,

b) Mal varlığı değişikliğinde.

2 ay

31

Asalet tasdikinde

Yemin belgesi

1 ay

32

İlk defa veya yeniden

göreve başlamada

Etik sözleşme Belgesi

1 gün

33

Memurun bakmakla yükümlü bulunduğu kişilerin sağlık yardımından yararlanması için Sosyal Güvenlik Kurumuna kayıt ve aktivasyonun yapılması için müracaatında

Tedavi yardımı beyannamesi

15 gün

34

Memur Kimliği talebinde

a) Fotoğraf bir adet (son 6 ay içinde çekilmiş 4,5X6,5 ebadında)

b) T.C.Kimlik No, Emekli Sicil No ve Kurum Sicil No'sunu belirtir yazılı beyanı,

15 gün

35

Çalışan personelin pasaport talep formu müracaatında

a. Nüfus cüzdan sureti ( Cüzdan seri No. T.C. Kimlik no bulunan ve son on yıl içinde alınmış olan)b. Pasaport almak istediği kişilerin son 6 ay içinde çekilmiş 2 adet fotoğrafı,

c. Pasaport almak istediği kişilerin adlarını ve yanında yaşadıklarını ve ayrı ayrı pasaport almak istediğini ve daha önce pasaport alıp almadığına ve ikamet adresini beyanına dair yazılı pasaport talep formu.

5 gün

36

Emekli veya görevden ayrılanların pasaport belgesi müracaatında

a. Emekli veya görevden ayrıldığı tarihteki görev yerini ve en son ikamet adresini ve T.C. Kimlik numarasını belirtir pasaport müracaat belgesi yazılı beyanı,

b. Eşi, kızı veya çocuklarının müracaatında memurun eşi ve çocuğu olduğunu, T. C. Kimlik numarasını belirtir yazılı pasaport talep belgesi beyanı.

5 gün

37

İlk defa veya yeniden 5510 sayılı Kanunun 4. maddesi birinci fıkrasının (a) bendi kapsamında sigortalı işe başlayanların bildirim ve tescili

Sosyal Güvenlik Kurumuna (5510 sayılı Kanun 4 /1 md. (a) bendi uyarınca) "İşe Giriş Bildirgesi"
Not: İşe Başlamadan en az 1 gün önce

1 gün

38

İlk defa veya yeniden 5510 sayılı Kanunun 4. maddesi birinci fıkrasının (c) bendi kapsamında sigortalı (memur) işe başlayanların bildirim ve tescili

Sosyal Güvenlik Kurumuna (5510 sayılı Kanun 4/1 md. (c) bendi uyarınca) "İşe Giriş Bildirgesi"

Not: Başlama tarihinden itibaren 10 gün içinde

1 gün

39

5510 sayılı Kanunun 4. maddesi birinci fıkrasının (a) ve (c) bendi kapsamında çalışanların durum değişiklikleri (İstifa, göreve son, sözleşmenin feshi, nakil, kurum dışı nakil, aylıksız izin, askerlik, geçici olarak görevden uzaklaştırma ve vb.)

Sosyal Güvenlik Kurumuna (5510 s. Kanun 4/1 md. (a) ve (c) bendi kapsamında çalışanların durum değişikliği bu durum meydana geldiği tarih itibariyle bildirim belgesi "İşten Çıkış Bildirgesi"

Not: 10 gün içinde

1 gün

40

ilk defa veya yeniden 5510 sayılı Kanunun 4. maddesi birinci fıkrasının (a) ve (c) bendi kapsamında sigortalının bakmakla yükümlü olduğu kişilerin Genel Sağlık Sigortalısı kapsamına bildirim ve tescili

Sosyal Güvenlik Kurumuna 5510 sayılı Kanunun 4/1 md. (a) ve (c) bendi kapsamında çalışanların aynı Kanunu 60. maddesi kapsamında Genel Sağlık Sigortalısı hak sahipliği MEDULA, MEDULA-e-sgk bildirim ve tescil bildirgesi

10 gün

41

5510 sayılı Kanunun 4. maddesinin birinci fıkrasının (a) ve (c) bendi kapsamında çalışanların durum değişiklikleri (İstifa, göreve son, Sözleşmenin feshi, nakil, kurum dışı nakil, aylıksız izin, askerlik, geçici olarak görevden uzaklaştırma ve vb.)

5510 sayılı Kanunun 60. maddesi kapsamında genel sağlık sigortalısının ve bakmakla yükümlü olduğu kişilerin durum değişikliğinde, Genel Sağlık Sigortalısı hak sahipliği MEDULA, MEDULA-e-sgk bildirimi menüsünden durum değişikliğinin meydana geldiği tarih.

10 gün

42

Çalışan Personelin Bakmakla yükümlü olduğu kişilerin genel sağlık sigortasına bildirimleri esas olmak üzere kuruma beyanı vermesi

Sigortalının ve bakmakla yükümlü olduğu kişilerin genel sağlık sigortasına tesciline ve durum değişikliğinin bildirimine esas "Tedavi Yardım Beyannamesi"nin kuruma verilmesi.

10 gün

 

 

İLK MÜRACAAT - İLÇE MÜFTÜLÜĞÜ

İKİNCİ MÜRACAAT - BULANIK KAYMAKAMLIĞI

ADI : AHMET

ADI : FERİT

SOYADI : AK

SOYADI : GÖRÜKMEZ

GÖREVİ : İLÇE MÜFTÜSÜ

GÖREVİ : İLÇE KAYMAKAMI

TELEFONU : 0436 311 21 17

TELEFON : 0436 311 20 05

FAX : 0436 311 21 21

FAX : 0436 311 20 02

ADRES : ZAFER MAHALLESİ ÖZGÜRLÜK CADDESİ
MÜFTÜLÜK BİNASI KAT:3 NO:1

ADRES : HÜKÜMET KONAĞI KAT 3

E-MAİL : bulanikmuf@diyanet.gov.tr

E-MAİL : bulanik@icisleri.gov.tr

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • Mevzuat Bilgi Sistemi
  • UYAP Bilişim Sistemi
  • Açık Kapı
  • Bilgi Edinme
Zafer Mah. Şehit Üsteğmen Suat İshakoğlu Cad. Hükümet Konağı Bulanık / Muş
Tel: 0436 311 20 05 Fax: 0436 311 20 02
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız