• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Muş

Valilikler

Türkiye Cumhuriyeti Bulanık Kaymakamlığı
Türkiye Cumhuriyeti Bulanık Kaymakamlığı
Türkiye Cumhuriyeti Bulanık Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Tarihçe Mevzuat Kaymakam Kurumsal Kimlik İlçe Protokol Listesi Kaymakamlık Birimleri Görev Yapmış Kaymakamlar Kaymakamlık İmza Yetkileri Yönergesi
  • BULANIK
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Kolluk Personeli İhbar Şikayet Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular İhale İlanları Nöbetçi Eczaneler Basın Açıklamaları
  • İLETİŞİM
°C
29
Haziran2022
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Tarihçe
    • Mevzuat
    • Kaymakam
    • Kurumsal Kimlik
    • İlçe Protokol Listesi
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İlçe Bilgi İşlem Şefliği
      • Sivil Toplumla İlişkiler Bürosu Şefliği
      • İlçe Hukuk İşleri Şefliği
      • İdare ve Denetim Şefliği
    • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • Kaymakamlık İmza Yetkileri Yönergesi
  • BULANIK
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Kolluk Personeli İhbar Şikayet
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı
      • Köylere Hizmet Götürme Birliği
      • İlçe Nüfus Müdürlüğü
      • İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • İhale İlanları
    • Nöbetçi Eczaneler
    • Basın Açıklamaları
  • İLETİŞİM
 

Bulanık İlçe SYDV Müdürlüğü Kamu Hizmet Standardı

13.07.2019
T.C.
BULANIK İLÇESİ SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI
KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
             İlçemiz Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma  Vakfı Özel İdare Binasında hizmet vermektedir. Vakıf Bünyesinde 1 Vakıf Müdürü, 6 Büro Görevlisi, 14 Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi, 4 Yardımcı Hizmet Görevlisi olmak üzere 25 personel görev yapmaktadır.
SIRA NO HİZMETİN ADI BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)
1 GIDA NAKDİ YARDIMI 1. SYDV Başvuru Kayıt Formu (İlk defa başvuru yapılıyorsa ) 30 GÜN (İlk defa Başvuruluyorsa
2. Başvuru Dilekçesi
3. Nüfus Cüzdanı Önlü Arkalı Fotokopisi (ilk defa başvuru yapılıyorsa )
2 GENEL SAĞLIK SİGORTASI 1. SYDV Başvuru Kayıt Formu (İlk defa başvuru yapılıyorsa ) 30 GÜN (İlk defa Başvuruluyorsa) 14 GÜN                                 (İncelmenin tekrara yapılması gereken durumlarda)
2.Başvuru Dilekçesi
3.Nufus Cüzdanı önlü arkalı fotokopisi (ilk defa başvuru yapılıyorsa)
4.Araştırma izin belgesi
3 EŞİ VEFAT EDENLERE KADINLARA DÜZENLİ YARDIM 1. SYDV Başvuru Kayıt Formu (İlk defa başvuru yapılıyorsa ) 30 GÜN (İlk defa Başvuruluyorsa) 14 GÜN                               (İncelmenin tekrara yapılması gereken durumlarda)
2.Başvuru Dilekçesi
3.Nufus Cüzdanı önlü arkalı fotokopisi (ilk defa başvuru yapılıyorsa)
4.Araştırma izin belgesi
4 YAKACAK YARDIMLARI 1. SYDV Başvuru Kayıt Formu (İlk defa başvuru yapılıyorsa ) 30 GÜN (İlk defa Başvuruluyorsa) 14 GÜN                                 (İncelmenin tekrara yapılması gereken durumlarda)
2. Başvuru Dilekçesi 
3. Nüfus Cüzdanı Önlü Arkalı Fotokopisi (ilk defa başvuru yapılıyorsa )  En geç yan taraftaki sütunda belirtilen sürelerde başvurular karara  bağlanır. Uygun bulunan başvurularda yakacak yardımı teslimi, Bulanık  İlçe Sosyal Yardımlaşma Ve Dayanışma Vakfının,
 vakfımıza yakacak sevkiyatı yaptığı tarihte yapılır
 
5 SOSYAL DESTEK YARDIMLARI (Bir Defaya Mahsus Para /  Periyodik Nakit) 1. SYDV Başvuru Kayıt Formu (İlk defa başvuru yapılıyorsa ) 30 GÜN (İlk defa Başvuruluyorsa) 14 GÜN                  (Sosyal destek yardımının devamı için yapılan başvurularda)
2. Başvuru Dilekçesi 
3. Nüfus Cüzdanı Önlü Arkalı Fotokopisi (ilk defa başvuru yapılıyorsa )
 
6 ŞARTLI EĞİTİM YARDIMI      (ŞESY)   30 GÜN (İlk defa Başvuruluyorsa) 14 GÜN (Eğitim yardımının devamı için yapılan başvurularda)
1. SYDV Şartlı Eğitim Yardımı Başvuru Formu(İlk defa yapılan başvuruluyorsa)
2. Nüfus Cüzdanı Önlü Arkalı Fotokopisi (evli ise kendisinin ve eşinin)
(İlk defa yapılan başvuruluyorsa)
3. Öğrenci Belgesi
4. Çocukların Kimlik Fotokopisi
 Not: Başvurular Ağustos-Eylül ve Ekim aylarında alınır. İlk incelemede 
olumsuzluk görülmeyen başvurular değerlendirilmek üzere en geç
14 gün içinde Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Genel  
Müdürlüğüne gönderilir.
7  ŞARTLI SAĞLIK YARDIMI    (ŞESY) 1. SYDV Şartlı Sağlık Yardımı Başvuru Formu (İlk defa başvuruluyorsa) 30 GÜN (İlk defa Başvuruluyorsa) 14 GÜN                    (Eğitim yardımının devamı için yapılan başvurularda
2. Nüfus Cüzdanı Önlü Arkalı Fotokopisi (evli ise kendisinin ve eşinin)
 (İlk defa başvuruluyorsa)
3. Çocukların Kimlik Fotokopisi
Not: Başvurular Ağustos-Eylül ve Ekim aylarında alınır. İlk incelemede
olumsuzluk görülmeyen başvurular değerlendirilmek üzere en geç
14 gün içinde Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Genel  Müdürlüğüne gönderilir.
8 AFET DESTEKLERİ                (Deprem, Yangın, Sel vb.) 1. SYDV Başvuru Kayıt Formu (İlk defa başvuru yapılıyorsa ) 7 GÜN
2  Başvuru Dilekçesi 
3. Nüfus Cüzdanı Önlü Arkalı Fotokopisi
4  Hasar tespit raporu/Yangın raporu vb.
9 PROJE DESTEKLERİ                  (GELİR GETİRİCİ PROJELER) 1. Fayda sahibi başvuru formu 30 GÜN (İlk defa Başvuruluyorsa) 14 GÜN                                 (İncelmenin tekrara yapılması gereken durumlarda
2. Proje hazırlama formatı
3. Proje başvuru formu
4.Başvuru yapan kişinin kimlik fotokopisi
5. Proje yapacak kişinin iş tecrübesini kanıtlayıcı belge (ustalık, kalfalık, diploma, sertifika, referans mektubu vs.)
10 PROJE DESTEKLERİ 1. Fayda sahibi başvuru formu 30 GÜN (İlk defa Başvuruluyorsa) 14 GÜN                                 (İncelmenin tekrara yapılması gereken durumlarda)
2. Proje hazırlama formatı
3. Proje başvuru formu
Not: Proje Destek başvurularının uygunluğu Mütevelli Heyeti tarafından
en geç 30 gün içinde karar bağlanır. Uygun olduğu görülen projeler
değerlendirilmek üzere Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Genel Müdürlüğüne gönderilir.
11  2022  AYLIKLARI 1- Fayda sahibinin başvuru formu 30 GÜN (İlk defa Başvuruluyorsa) 14 GÜN                               (İncelmenin tekrara yapılması gereken durumlarda)
2- Özür raporu
3- Nüfus cüzdanın önlü arkalı fotokopisi
4- İptal istemi ise feragat belgesi
5- Araştırma izin belgesi
6- Varsa Arazinin Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğünden değerlemesi
7- BAĞ-KUR kaydı varsa SGK' dan gelir durumu tespit belgesi 30 GÜN (İlk defa Başvuruluyorsa)                                                                 14 GÜN                                                                    (İncelmenin tekrara yapılması gereken durumlarda)
8- kısıtlı ise hak sahibi vasilik belgesi
9- Anne baba  boşanmış ise velayet kararı 6- Varsa Arazinin Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğünden değerlemesi
7- BAĞ-KUR kaydı varsa SGK' dan gelir durumu tespit belgesi
8- kısıtlı ise hak sahibi vasilik belgesi
9- Anne baba  boşanmış ise velayet kararı
12 MUHTAÇ ASKER AİLESİNE YARDIM 1. SYDV Başvuru Kayıt Formu (İlk defa başvuru yapılıyorsa ) 30 GÜN (İlk defa Başvuruluyorsa) 14 GÜN (İncelmenin tekrara yapılması gereken durumlarda)
2. Başvuru Dilekçesi 
3. Nüfus Cüzdanı Önlü Arkalı Fotokopisi (ilk defa başvuru yapılıyorsa )
 
13 MUHTAÇ ASKER ÇOCUĞU YARDIMI 1. SYDV Başvuru Kayıt Formu (İlk defa başvuru yapılıyorsa ) 30 GÜN (İlk defa Başvuruluyorsa) 14 GÜN                               (İncelmenin tekrara yapılması gereken durumlarda)
2. Başvuru Dilekçesi 
3. Nüfus Cüzdanı Önlü Arkalı Fotokopisi (ilk defa başvuru yapılıyorsa )
 
14 ÖKSÜZ YETİM ÇOCUK YARDIMI 1. SYDV Başvuru Kayıt Formu (İlk defa başvuru yapılıyorsa ) 30 GÜN (İlk defa Başvuruluyorsa) 14 GÜN                                (İncelmenin tekrara yapılması gereken durumlarda)
2. Başvuru Dilekçesi 
3. Nüfus Cüzdanı Önlü Arkalı Fotokopisi (ilk defa başvuru yapılıyorsa )
 
15 BARINMA YARDIMI 1. SYDV Başvuru Kayıt Formu (İlk defa başvuru yapılıyorsa ) 30 GÜN (İlk defa Başvuruluyorsa) 14 GÜN                                (İncelmenin tekrara yapılması gereken durumlarda)
2. Başvuru Dilekçesi 
3. Nüfus Cüzdanı Önlü Arkalı Fotokopisi (ilk defa başvuru yapılıyorsa )
4.Barınma İhtiyaç Raporu /Varsa Hasar Tespit Raporu/Kira Kontratı
                Belirtilen hizmetlerden faydalanılmak üzere başvurulması için 3294 sayılı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik Kanununun ilgili hükümleri gereğince iş ve işlemler yapılmaktadır. Bu Kanunun amacı; fakr-u zaruret içinde ve muhtaç durumda bulunan vatandaşlar ile gerektiğinde her ne suretle olursa olsun Türkiye'ye kabul edilmiş veya gelmiş olan kişilere yardım etmek, sosyal adaleti pekiştirici tedbirler alarak gelir dağılımının adilane bir şekilde tevzi edilmesini sağlamak, sosyal yardımlaşma ve dayanışmayı teşvik etmektir.
  İlk Müracaat Yeri   İkinci Müracaat Yeri: 
  İsim : Nazire KORKMAZ İsim                  :  Dr. Hacı Arslan UZAN
  Unvan : Vakıf Müdürü Unvan               : Bulanık Kaymakamı
  Adres : Özel İdare Binası Kat-2 Adres                : Hükümet Konağı Kat.3
  Tel. : (0436) 311 22 12 Tel.                   : (0436) 311 20 05
  Faks : (0436) 311 23 38 Faks                 : (0436) 311 20 02
  e-Posta : bsydv@mynet.com e-Posta             : www.bulanık.gov.tr
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • Mevzuat Bilgi Sistemi
  • UYAP Bilişim Sistemi
  • Açık Kapı
  • Bilgi Edinme
Zafer Mah. Şehit Üsteğmen Suat İshakoğlu Cad. Hükümet Konağı Bulanık / Muş
Tel: 0436 311 20 05 Fax: 0436 311 20 02