Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Muş

Valilikler

Türkiye Cumhuriyeti Bulanık Kaymakamlığı
Türkiye Cumhuriyeti Bulanık Kaymakamlığı
Türkiye Cumhuriyeti Bulanık Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Tarihçe Mevzuat Kaymakam Kurumsal Kimlik İlçe Protokol Listesi Kaymakamlık Birimleri Görev Yapmış Kaymakamlar Kaymakamlık İmza Yetkileri Yönergesi
  • BULANIK
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Kolluk Personeli İhbar Şikayet Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular İhale İlanları Nöbetçi Eczaneler Basın Açıklamaları
  • İLETİŞİM
°C
13
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Tarihçe
    • Mevzuat
    • Kaymakam
    • Kurumsal Kimlik
    • İlçe Protokol Listesi
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İlçe Bilgi İşlem Şefliği
      • Sivil Toplumla İlişkiler Bürosu Şefliği
      • İlçe Hukuk İşleri Şefliği
      • İdare ve Denetim Şefliği
    • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • Kaymakamlık İmza Yetkileri Yönergesi
  • BULANIK
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Kolluk Personeli İhbar Şikayet
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı
      • Köylere Hizmet Götürme Birliği
      • İlçe Nüfus Müdürlüğü
      • İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • İhale İlanları
    • Nöbetçi Eczaneler
    • Basın Açıklamaları
  • İLETİŞİM
 

Bulanık İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Kamu Hizmet Standardı

12.07.2019
 
T.C.    
BULANIK İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
                                                                                                                        KAMU HİZMET STANDARTLARI                                                                                                                       
SIRA NO HİZMETİN ADI İSTENEN BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ
(EN GEÇ)
ÖZEL ÖĞRETİM KURUMLARI HİZMETLERİ
1 Özel Yurt Açma Taleplerinin Alınması 1.Müracaat dilekçesi
2.Kurucu özel hukuk tüzel kişisi ise;
a.Şirket ve benzerleri için Ticaret Sicili Gazetesinde yayımlanmış veya kurumca tasdikli şirket sözleşmesi ile kurucu temsilcisi olduğunu belirten yetki belgesi
b.Diğer özel hukuk tüzel kişileri için yönetim kurulu veya yetkili organının kurucu temsilcisi olarak seçtiği gerçek kişiyi gösteren karar örneği ve kurucu temsilcisinin adli sicil beyanı
c.Özel hukuk tüzel kişiliğinin tüzük, kuruluş senedi veya sözleşmesinde yurt açmaya ilişkin hükmün bulunması ile buna ilişkin belge
3.Kurucu gerçek kişi ise;
a.Türkiye Cumhuriyeti kimlik numarası
b.Taksirli suçlar hariç olmak üzere ağır hapis veya bir yıldan fazla hapis veyahut affa uğramış olsalar bile Devletin şahsiyetine karşı işlenen suçlar ile rüşvet, zimmet, irtikap, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, inancı kötüye kullanma, ırza yönelik suç, dolanlı iflas gibi yüz kızartıcı veya şeref ve haysiyet kırıcı suçtan veya istimal ve istihlak kaçakçılığı hariç olmak üzere kaçakçılık, resmi ihale ve alım satımlara fesat karıştırma ve Devlet sırlarını açığa vurma suçlarından dolayı hükümlü bulunmadığına dair adli sicil beyanı
4.Yurdun faaliyet göstereceği bina kurucuya ait ise malik olduğuna dair beyan
5.Binanın kiralık olması halinde en az bir yıllık kiracı olduğuna dair beyan
35 GÜN
    6.Kurucu, bina üzerinde intifa hakkına sahip ise intifa hakkına sahip olduğuna dair beyan
7.Tapu sicilinde mesken olarak kayıtlı bir ana gayrimenkulün bağımsız bölümlerinde yurt açılacak ise 634 sayılı Kat Mülkiyeti Kanununa göre kat malikleri kurulu tarafından yurt açılabilmesi için oy birliğiyle verilen kararın bir örneği veya her bir kat malikinden veyahut vekillerinden ayrı ayrı alınan muvafakat belgesi
8.Yapı kullanma izin belgesinde kullanım amacı yurt olan binalar haricindeki binalar için, depreme ilişkin mevzuata uygun olduğuna dair belge
9.Binanın sağlığı olumsuz yönde etkileyen endüstriyel kuruluşlardan uzak olduğunu belirten yetkili kuruluştan alınan belge
10.Yetkili kuruluştan alınan, binanın depreme dayanıklılığını gösteren belge
11.Yetkili kuruluştan alınan, yapı kullanma izni belgesi
12.Binanın her katı için ayrı ayrı düzenlenmiş üç adet yerleşim planı 13.Yetkili kuruluştan alınan, binanın yangına karşı yeterli güvenliğe sahip olduğuna dair  rapor
 
2 Özel Yurdu Devredilmesine İlişkin Talebin Alınması 1.Kurucu temsilcisinin dilekçesi
2.Noter tarafından düzenlenen devir veya gayrimenkul satış vaadi sözleşmesi
3.Devir işlemlerinde, Bakanlıkça ve mülki idari amirlerince yapılmış denetimler sonucunda tespit edilmiş herhangi bir eksikliğin bulunmadığını veya eksikliklerin giderildiğini gösteren rapor (kurucusu özel hukuk tüzel kişisi olan yurtlar için ayrıca yönetim kurulu karararı esas alınır.)
4.Yeni kurucuya ait Adli sicil beyanı 5.Kira sözleşmesi
6.Tüzel kişi ise Türkiye Ticaret Sicili Gazetesi'nde yayımlanan Ana Sözleşme, tüzük ya da vakıf senedi
7.Kurucu temsilcisinin belirlendiği yönetim kurulu kararı 8.Kurucuya ait iki adet renkli vesikalık fotoğraf
9.Adli sicil beyanı 10.Diploma
35 GÜN
3 Özel Öğrenci Yurtlarının
Kurucu/Kurucu Temsilcisinin Talebiyle
Öğretime Ara Vermesi
1.Kurucu temsilcisinin dilekçesi 2.Yönetim kurulu kararı
3.Tüm personele duyuru yazısı
4.Öğrenci kaydı yapılıp yapılmadığına ilişkin yazı
30 GÜN
4 Özel Yurtlarda Öğretime Ara Verme İzninin İptali ile İlgili Başvuruların
Alınması
1.Kurucu temsilcisinin dilekçesi 2.Yönetim kurulu kararı
3.Tüm personele duyuru yazısı
4.Öğrenci kaydı yapılıp yapılmadığına ilişkin yazı
10 GÜN
5 Özel Yurtlarının İsim Değişikliği Taleplerinin Alınması 1- Kurucu temsilcisinin dilekçesi 2- Yönetim kurulu kararı
3- Eğitim Müfettişleri raporu
20 GÜN
6 Özel Yurtların Kurum Nakil Taleplerinin Alınması
1- T.C. Kimlik Numarası
2- Kurucu temsilcisinin dilekçesi                                                                                            
3- Kira sözleşmesi veya Tapu örneği
4- Yerleşim planı
5- Sağlık müdürlüğü raporu
6- Bayındırlık müdürlüğü raporu                                                                                          
7- İtfaiye müdürlüğü raporu
8- Eğitim Müfettişleri raporu                                                                                                                     
9- Kurucuya ait iki adet renkli
vesikalık fotoğraf
10- Adli sicil beyanı                                                                                                           
11- İkametgâh Beyanı
12-Diploma Fotokopisi
35 GÜN
7 Özel Yurt Kurucu/Kurucu Temsilcisi Değişikliği Taleplerin Alınması 1- Kurucu Değişikliğine ilişkin kurucu temsilcisinin dilekçesi
2- Kurucu Temsilcisi değişikliğine ait Yönetim Kurulu Kararı
3- Adli sicil beyanı
4- 2 adet renkli vesikalık fotoğraf 5- Diploma/ geçici mezuniyet
belgesi
15 GÜN
9 Özel Yurtlara Personel Görevlendirme Taleplerin Alınması
1- T.C. Kimlik Numarası                                                                                                              
2- Diploma Fotokopisi
3- Sağlık Raporu                                                                                                             
4- Adli sicil beyanı                                                                                                                          
5- İş sözleşmesi
6- Sosyal Güvenlik Kurumundan alınan sigorta belgesi
6 GÜN
10 Özel Yurtlara Yönetici Görevlendirme Taleplerin Alınması
1- T.C. Kimlik Numarası
2- Diploma Fotokopisi
3- Sağlık Raporu
4- Adli sicil beyanı
5- İş sözleşmesi
6- İki Adet Vesikalık Fotoğraf
7- Sosyal Güvenlik Kurumundan alınan sigorta belgesi
10 GÜN
TEMEL EĞİTİM-ORTAÖĞRETİM HİZMETLERİ BÖLÜMÜ
1 Mezuniyet/Ayrılma Belgeleri
(Diploma Kayıt Örneği) isteğinin alınması
1- Dilekçe
2- Nüfus cüzdanı örneği
5 İŞ GÜNÜ
2 Müsamereler, Yarışmalarla İlgili İşlemlerin Yapılması 1- Sergilenecek tiyatro eserinin tam metni
2- Tiyatronun (Oyunu sergileyecek kişi veya grubun) vergi mükellefi olduğuna dair belge (Vergi levhası fotokopisi)
3- İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne hitaben dilekçe (Oyunun izni için, oyunun oynanacağı okul türünü belirten, adres ve telefon yazılı)
4- Oyun yazarından alınacak noter tasdikli oyunun oynama izni (Telif)
5- Sinema filmleri ve animasyon filmler için yapımcı firma ile gösterimi yapacak firma ile arasındaki sözleşme
6- Oyunun kayıt yapıldığı (Sahnede oynandığı şekli ile)
7- Bir önceki oynanan oyunla ilgili Okul Aile Birliği Makbuzu
8- Kültür ve Turizm bakanlığı destekli oyunlarda Tiyatro Grubu ve Turizm Bakanlığı arasındaki sözleşme
9- Oyuncuların özgeçmişi
10-Oyuncuların adli sicil beyanı
11-Sergilenecek oyun CD
10 GÜN
3 Yurt Dışında Öğrenim Gören Ortaöğretim
Öğrencilerinin Denkliğinin Yapılması
1- Başvuru Formu
2- Ortaöğretim kurumlarına alınacaklardan, yurtdışındaki öğrenim gördükleri okullardan aldıkları son ders yılına ait karneler veya öğrenim belgesi ile varsa ayrılma belgelerinin noter onaylı örnekleri
3- Ortaöğretim kurumlarını bitirenlerden, yurtdışında öğrenim gördükleri öğretim kurumlarından aldıkları son ders yılına ait karneler veya öğrenim belgesi ile diploma veya diploma almaya hak kazandığına dair belgelerin noter onaylı örnekleri
4- Türkçe Tercümeleri (Almanca, İngilizce ve Fransızca Hariç) 5- T.C. Kimlik Numarası
6- Yabancı uyruklu ise, öğrenim vizesi veya oturma izni
7- Öğrenim gördükleri sıradaki pasaportun giriş-çıkış tarihlerinin noter onaylı örneği
8- Nüfus cüzdanı fotokopisi
            5 İŞ GÜNÜ
4 Yurt Dışında Öğrenim Gören İlköğretim
Öğrencilerinin Denkliğinin Yapılması
1- Başvuru formu
2- İlköğretim okullarına alınacaklardan, yurtdışındaki öğrenim gördükleri okullardan aldıkları son ders yılına ait karneler veya öğrenim belgesi ile varsa ayrılma belgesi
3- Türkçe Tercümeleri (Almanca, İngilizce ve Fransızca Hariç) 4- T.C. Kimlik Numarası
5- Yabancı uyruklu ise, öğrenim vizesi veya oturma izni
6- Öğrenim gördükleri sıradaki pasaportun giriş-çıkış tarihlerinin noter onaylı örneği
7- Nüfus cüzdanı fotokopisi
5 İŞ GÜNÜ
İNSAN KAYNAKLARI HİZMETLERİ BÖLÜMÜ
4 Personel Alımı (Öğretmenliğe İlk Atama Başvuru İşlemlerinin
Yapılması)
1.Elektronik başvuru formu
2.Lisans diploması veya mezuniyet belgesinin aslı veya kurumunca onaylı örneği (Öğrenim bilgileri elektronik başvuru formuna otomatik olarak yansımayan adaylardan)
3.Ortaöğretim Alan Öğretmenliği tezsiz yüksek lisans veya pedagojik formasyon belgesi
4.Diploma denklik belgesi (Yurt dışı okullarından mezun olanlardan) 5.Felsefe bölümü mezunlarından; 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji dersi aldığına, Sosyoloji bölümü mezunlarından ise 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji dersi aldığına dair belge (Bu belge pedagojik formasyon belgesi yerine kullanılamaz.)
6.Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokullarından mezun olanlardan programa kayıt tarihini gösteren belge istenecektir.(Mezuniyet belgesinde kayıt tarihi yazılı olanlardan ayrıca belge istenmeyecektir) 7.Askerlik durum beyanı ile bakaya kalanlardan “Kovuşturmaya yer
olmadığına dair” mahkeme kararı
10 Gün
1 Öğretmenliğe Atanacakların Kurumlararası Atama Başvurularının Alınması 1.Diploma veya Geçici Mezuniyet Belgesinin aslı görülerek alınacak fotokopisi
2.Öğretmenlik Formasyon Belgesinin aslının beyanı, fotokopisi (Eğitim Fakültesi Mezunu olanlar hariç)
3.Muvafakat Belgesi (farklı kurumdan geçiş yapanlar) 4.Hizmet belgesi
1 İŞ GÜNÜ
2 Öğretmenliğe Atanacakların Açıktan Atama Başvurularının
Alınması
1.Diploma veya Geçici Mezuniyet Belgesinin aslı görülerek alınacak fotokopisi
2.En son atandığı yere ait atama kararnamesi 3.Hizmet belgesi
1 İŞ GÜNÜ
3 Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Tarafından Korunan Çocukların İstihdam Edilmesi 1.Nüfus cüzdanı aslı 2.Adli sicil beyanı
3.Sağlık durumu beyanı 4.Askerlik durum belgesi
5.Öğrenim durum belgesi fotokopisi
6.3 Adet vesikalık fotoğraf
1 İŞ GÜNÜ
4 Engelli Personelin Göreve Başlatılması 1- Nüfus cüzdanı aslı 2- Adli sicil beyanı
3- Sağlık kurulu raporu
4- Öğrenim durum belgesi fotokopisi 5- 3 Adet vesikalık fotoğraf
1 İŞ GÜNÜ
5 Şehit ve Gazi Malul Yakınlarının Göreve Başlatılması 1- Nüfus cüzdanı aslı 2- Adli sicil beyanı 1 İŞ GÜNÜ
6 Görevlendirmeler
(Ek Ders Ücreti Karşılığı Öğretmen Görevlendirme Başvuru İşlemlerinin yapılması)
1- Dilekçe
2- Mezuniyet belgesi fotokopisi
9 AY
7 Müdürlüğümüz ve Bağlı Bulunan Okul/Kurumlardan Emekli Olan Personele Hususi Damgalı (Yeşil)
Pasaport İçin Emeklilik Bilgileri ile Kadro Derecesini Gösterir
Belgenin Verilmesi
1- Dilekçe
2- Nüfus Cüzdanının Aslı
3- Emekli Tanıtım Kartının Aslı
1 İŞ GÜNÜ
8 Müdürlüğümüz ve Bağlı Bulunan Okul/Kurumlardan Yeşil Pasaport Almaya Hak Kazanan Vefat Etmiş
Personelin Eşine Hususi Damgalı (Yeşil) Pasaport İçin Emeklilik Bilgileri ile Kadro Derecesini Gösterir Belgenin Verilmesi
1- Dilekçe
2- Dul ve yetim kartı 3- Aile kayıt örneği
1 İŞ GÜNÜ
9 İl Dışı Okul/Kurumlardan Emekli Olan Personele Hususi Damgalı (Yeşil) Pasaport İçin Emeklilik Bilgileri ile Kadro Derecesini Gösterir Belgenin Verilmesi 1- Dilekçe
2- Nüfus cüzdanının Aslı
3- Emekli Tanıtım Kartının Aslı
15 GÜN
10 İl Dışı Okul/Kurumlardan
Yeşil Pasaport Almaya Hak Kazanan Vefat Etmiş
Personelin Eşine Hususi Damgalı (Yeşil) Pasaport İçin Emeklilik Bilgileri ile Kadro Derecesini Gösterir Belgenin Verilmesi
1- Dilekçe
2- Nüfus cüzdanı aslı 3- Dul ve yetim kartı 4- Aile kayıt örneği
15 GÜN
STRATEJİ GELİŞTİRME HİZMETLERİ BÖLÜMÜ
1 Kantin ve Benzeri Yerlerin İhale Başvurularının Alınması 1- Geçici teminat
2- Yerleşim yeri belgesi 3- Öğrenim belgesi
4- Ustalık belgesi (aslı)
5- Nüfus cüzdanı örneği veya Nüfus cüzdanın arkalı önlü fotokopisi
6- Cumhuriyet savcılığından alınmış sabıka kaydı (aslı)
7- Kantinciler odasından alınacak üzerine kayıtlı kantin olmadığına dair belge ile ihaleden men yasağı olmadığına dair belge
8- İstekli tarafından imzalanmış şartname 9- Teklif mektubu
30 GÜN
2 Okul/Kurumlarda Kantin, Halı Saha, Spor Salonu v.b. Yerleri İşleten İşletmecilere, Müdürlüğümüze Ait
%10'luk Ödemeye Dair "Borcu Yoktur Belgesi"nin Verilmesi
Banka dekontlarının beyan edilmesi 1 İŞ GÜNÜ
3 İlama Bağlı Borçların Ödenmesi 1- Dilekçe
2- Mahkeme kararı
3- Fatura/Serbest meslek makbuzu 4- İkinci şahıslarda vekâletname
2 İŞ GÜNÜ
4 Bilgisayarlı Eğitime Destek Projesi Kapsamında KDV İstisna Belgesinin Verilmesi 1- Nüfus cüzdanı aslı
2- Vergi dairesi ve vergi numarasının beyanı
15 DAKİKA
DESTEK HİZMETLERİ BÖLÜMÜ
1 Arşivden Yararlanma 1- Dilekçe
2- Nüfus cüzdan örneği
1 İŞ GÜNÜ
İNŞAAT VE EMLAK HİZMETLERİ BÖLÜMÜ
1 Halk Katkılarına Ait İşlemler 1- Dilekçe
2- Arsa/arazi veya okula ilişkin bilgi ve belgeleri
1 Saat
2 Okul ve Kurum Yapımı İçin Arsa Temini Dilekçe 1 Saat
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
                   İlk Müracaat Yeri                                        İkinci Müracaat Yeri
                                                   İsim        :  Deniz EDİP                                                          İsim       :  Dr. Hacı Arslan UZAN
                                                   Unvan    :  İlçe Milli Eğitim Müdürü                                       Unvan    :  Kaymakam
                                                    Adres    :  Zafer Mah. 501. Sk. Bulanık                                                                                                                                                        Adres     :  Hükümet Konağı Kat.3 Bulanık
                            Tel.        :   0 436 311 20 25                                                 Tel.        :   0 436 311 20 05
              Faks      :   0436 311 20 20                                                 Faks       :   0 436 311 20 02
                       e-posta   :    bulanik49@meb.gov.tr                    e-posta    :
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • Mevzuat Bilgi Sistemi
  • UYAP Bilişim Sistemi
  • Açık Kapı
  • Bilgi Edinme
Zafer Mah. Selahattin Eyyubi Caddesi No:67 Hükümet Konağı Bulanık / Muş
Tel: 0436 311 20 05 Fax: 0436 311 20 02
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız