T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
T.C. | ||||
BULANIK MALMÜDÜRLÜĞÜ | ||||
GELİR SERVİSİ KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU | ||||
SIRA NO | HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ) | |
1 | Tarhiyat Sonrası Uzlaşma İşlemlerinin Yürütülmesi | 1-Dilekçe | 30 Gün | |
2-Vergi ve/veya Ceza İhbarnamesi | ||||
3-Yetki Belgesi (Tüzel Kişilerde) | ||||
4-Kimlik Belgesi | ||||
2 | Anlaşmalı Matbaa İşlemleri (İlk Kez Anlaşma Yapma) | 1- Dilekçe | 30 Gün | |
2- Nüfus Cüzdanı Aslı (yetkili tarafından görüldükten sonra iade edilmek üzere) | ||||
3- Makine Donanımına İlişkin Fatura Örneği | ||||
4- İmza Sirküleri | ||||
5-Teminata İlişkin Belgeler | ||||
6- Bilgisayar Donanımı ve İnternet Giriş Faturası | ||||
3 | Anlaşmalı Matbaa İşlemleri (Feshetme) | 1- Dilekçe, | 3 Gün | |
2- Anlaşma Levhası | ||||
3- Numaratör Defteri. | ||||
4 | Anlaşmalı Matbaa İşlemleri (Anlaşma Yenileme) | 1- Dilekçe | 10 Gün | |
2- Gelir Tablosu/İşletme Hesap Özeti | ||||
3- Anlaşma Levhası | ||||
5 | İhbar Ve Şikayetlerin Değerlendirilmesi | 1-İhbar Dilekçesi | 15 Gün | |
2-İhbara Dayanak Teşkil Eden Her Türlü Belge. | ||||
6 | Engellilik İndirimi İşlemleri | 1- Dilekçe | 45 Gün | |
2- Nüfus Cüzdanı Aslı (yetkili tarafından görüldükten sonra iade edilmek üzere) | ||||
3- 3 Adet Fotoğraf | ||||
4- Hizmet Erbabı İse Çalıştığına Dair Yazı | ||||
5- Engelli Kişiye Bakmakla Yükümlü Olduğunu Gösterir Belge Örneği | ||||
6- Vergi Kimlik Numarasını Gösteren Belge (Serbest Meslek Erbabı Basit Usul) | ||||
7- Engelli Sağlık Kurulu Raporu | ||||
7 | Emsal Bedel Başvurularının İlgili Vergi Dairesi Aracılığı İle Takdirinin Yapılması | 1- Mükellef Dilekçesi | 45 Gün | |
2- İlgili Mala Ait Dokümanlar | ||||
8 | Defterdarlık Yetkisinde Bulunan Tecil Ve Taksitlendirme | 1-Tecil ve Taksitlendirme Talep Formu | 7 Gün | |
2-Teminat Evrakı | ||||
9 | İkametgahı Belli Olmayan Murislere İlişkin Veraset Ve İntikal Vergisi Beyannamelerin Yetkili Vergi Dairesine Gönderilmesi | 1- Veraset ve İntikal Vergisi Beyannamesi | 3 Gün | |
2- Emlak Vergisi Bildirimi | ||||
3- Tapu Fotokopisi | ||||
4- Veraset ilamının aslı veya noter onaylı örneği ya da vergi dairesi yetkilileri tarafından onaylanmış veraset ilamı fotokopisi | ||||
5- Banka veya Benzeri Kurum Yazısı | ||||
6- Ölen Kişiye İlişkin İkametgâh Tezkeresi | ||||
10 | Özelge Dışında Kalan Vergi Kanunları İle İlgili Sorunların Cevaplanması | Dilekçe veya Yazı | 30 Gün | |
11 | GİMER Taleplerinin Değerlendirilmesi | Dilekçe | 15 Gün | |
12 | Mükelleflere Özel Hesap Dönemi Verilmesine İlişkin Taleplerin Alınması | 1-Dilekçe | 1 Gün | |
2- İmza Sirküleri | ||||
13 | Hızlandırılmış İade Sertifikası (HİS) Verilmesi İşlemleri | Dilekçe | 10 Gün | |
14 | İhraç Kayıtlı Teslimlerde Ek Süre Talebine İlişkin İşlemler | Dilekçe ve Ekleri (İlgili Faturalar) | 5 Gün | |
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz. | ||||
İlk Müracaat Yeri : | İkinci Müracaat Yeri : | |||
Ad Soyad : Ömer KAYA | Ad Soyad | Dr.Hacı Arslan UZAN | ||
Unvan : Malmüdürü | Unvan | Kaymakam | ||
Adres : Bulanık Malmüdürlüğü | Adres | Bulanık Kaymakamlığı | ||
Tel : 0 436 311 20 75 | Tel | 0 436 311 20 05 | ||
Faks : 0 436 311 20 75 | Faks | 0 436 311 20 02 | ||
T.C. | ||||
BULANIK MALMÜDÜRLÜĞÜ | ||||
MUHASEBE SERVİSİ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU | ||||
SIRA NO | HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ) | |
1 | Her Türlü Gelirin Tahsil Edilmesi | 1 - Konusuna göre; a) İlgili idarenin yazısı b) Mahkeme Kararı c) İdari para cezası karar tutanağı d) Ecrimisil ihbarnamesi e) İlgilinin Beyanı |
15 DAKİKA | |
2 | Adli Teminat İşlemleri |
1-Tahsilinde; Mahkeme Kararı 2- İadesinde;
a) Mahkeme Kararı
b) Alındı aslı
c) Hak sahibi dışındakilere yapılacak iadelerde yetki belgesi
|
15 DAKİKA | |
3 | Teminat Alınması | 1 - İhaleyi yapan kurumun yazısı 2 - Teminat olarak kabul edilecek değerler |
15 DAKİKA | |
4 | Kesin Teminat iadesi |
1- İhaleyi yapan kurumun ilişiksizlik yazısı
2-Alındı belgesi 3- SGK ilişiksizlik belgesi 4- İhale konusu iş ile ilgili vergi borcu bulunmadığına dair belge 5- Nakit teminatların iadesinde ilgilinin Banka hesap bilgilerini gösterir dilekçe 6- Hak sahibi dışındakilere yapılacak iadelerde yetki belgesi
|
15 DAKİKA | |
5 | Geçici Teminat İadesi | 1 - İhaleyi yapan kurumun iadeye ilişkin yazısı 2 - Alındı belgesi 3 - Nakit teminatların iadesinde ilgilinin banka hesap bilgilerini gösterir dilekçe 4 - Hak sahibi dışındakilere yapılacak iadelerde yetki belgesi |
15 DAKİKA | |
6 | Bütçe gelirlerinden red ve iadeler | 1 - Alındı belgesi 2 - İlgili idarenin veya mahkemenin iadeye ilişkin yazısı 3- İlgilinin Banka hesap bilgilerini gösterir dilekçe 4- Hak sahibi dışındakilere yapılacak isdelerde yetki belgesi |
1 SAAT | |
7 | Mahsup belgesi niteliğinde muhasebe işlem fişi verilmesi | Kimlik numarasını veya vergi numarasını içeren dilekçe | 10 DAKİKA | |
8 | Emanet iade işlemleri | 1 - İlgilinin banka hesap bilgilerini ve kimlik numarasını içeren dilekçe 2- Alındı belgesi (düzenlenmiş olması halinde ) 3- Gerekli hallerde idarenin iade yapılmasına ilişkin yazısı 4- Hak sahibi dışındakilere yapılacak ödemelerde yetki belgesi |
15 DAKİKA | |
9 | Kaybedilen alındı belgeleri için tasdikli suret verilmesi | 1 - Dilekçe 2 - Gerekli hallerde gazete ilanı |
1 SAAT | |
NOT : - Yasal bir sebeple aslı temin edilemeyen belgelerin onaylı suretleri ilgili birim yetkilisinin adı, soyadı, unvanı, imzası ve resmi mühür ile onay tarihini taşıması halinde kabul edilir. - 1136 sayılı Avukatlık Kanununun 56 ncı maddesi hükmü gereğince avukatlar belgeleri onaylama yetkisine sahip olduklarından, bunlara vekaletname ile yapılacak ödemelerde, noterce düzenlenmiş vekaletnamelerin avukat tarafından onaylanmış örnekleri kabul edilecektir. |
||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz. | ||||
İlk Müracaat Yeri : | İkinci Müracaat Yeri : | |||
Ad Soyad : Ömer KAYA | Ad Soyad | : Dr.Hacı Arslan UZAN | ||
Unvan : Malmüdürü | Unvan | : Kaymakam | ||
Adres : Bulanık Malmüdürlüğü | Adres | : Bulanık Kaymakamlığı | ||
Tel : 0 436 31120 75 | Tel | : 0 436 311 20 05 | ||
Faks : 0 436 311 20 75 | Faks | : 0 436 311 20 02 |